söndag, mars 01, 2009

Vasaloppet i bakgrunden.

Uppdatering är efterfrågad ;)
Kännt att det varit annat att göra, och är ju kul på ett sätt. Men nu är jag här.
Åkte till jobbet igår, och arbetspasset gick bra var en dela att göra men jag hade ju sagt ifrån mig larmen och sånt pga att jag inte är tillbaka i full form efter opertionen. Jag körde stägningar portpassningar rond, lagom.
Efter jobbet vid 22 åkte jag hemmåt, duscha gjorde mig ordning oh åkte till lokal pubben i Hallsberg, där vännerna spela. Kom dit vid 23 då var det bara ett av banden kvar, dom jag kännder bäst så var passande :D
Hitta vännerna där och massa mer folk man känner, hitta även min bror med :) Var riktigt länge sen han var ute!
Kolla på vännerna när dom spela, The Benefits Of ...var länge sen jag var och kolla dom live sist. Så var sköj! Kika in här om ni vill höra ;)
Mingla lite och fixa en signerad skiva med :P tror jag är rätt unikt av dom, men nu har jag en. Kul att ha. Speciellt sen när dom är stora som The Spitts blivit, är ju här ifrån, skoj värre när man vet vilka dom är.
Sen blev det hem gång, efter som jag körde vill många åka med. Men jag var ju inte där för att vara chaufför, så dum och hård som jag var sa jag nej till att köra. Fast jag körde ju så klart hem storebror. Även Sanna och Erika, men övriga ville man ju inte köra runt på. Så hade jag ju faktistk en ursäkt :P jag hade ju bilbarnsstolen i bilen, haha.
Väl hemma gick jag och la mig på sudds, somna riktig gott och sen när jag vakna idag vid nio njöt jag lite av sängen... sen upp gjorde frukost bar in allt i vardagsrummet och här sitter jag. Frukosten är visserligen undan plockad men har kvar en kom te och vatten, så är ju datorn här. Skönt att sitta med täcke och kudde!
Vasaloppet är i bakgrunden. Vet inte om jag känner någon mer, men iaf en jag vet som ska vara med. Får hoppas det går bra för honom! Heja heja!
I övrigt kan jag säga att jag är öm i tummhinnorna sen igår, efters om jag har flyttat och inte hittat på mina öronpluggar så blev det utan igår. Inte bra, borde vara på köpet i entrén! Helt serigöst alltså!
Tänkte väl försöka bläddra lite i böckerna jag låna ifredags också, ögna lite så man kommer igång med tänkandet på föreläsningen.
Nu ska jag fortsätta slappa, ville uppdatera så ni vet att jag lever =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar