fredag, mars 27, 2009

Fredag morgon!

Godmorgon godmorgon, fåglarna kvittrar... lala lala la la.
Byter ut mot snön faller, hum passar inte riktigt :)

Kom isäng 00:11 igår och somna ganska på studs, i morse vakna jag 04:43 och insåg att jag fick somna om. Vakna sen igen 05:54, och tänkte det var lika bra att inse att klockorna ringer 06:00.
Stängde av alla klockorna, men låg och drog mig till 06:08... Ena ögat var lite igen gojsat, men men skyller på min knappa sömn. Haft lite seg mage, så igår kväll börja jag undra. Men lunga mina tankar med att jag faktiskt skött mattiderna dåligt idag, och då får ju korppen ingen skjuts.

Nu ska jag tugga i mig frukosten, så jag får lite i magen. Har startat upp allt, så är bara att jobba på.
Ska även se om det går att öppna föreläsningen här, och se med lite piggare ögon alla fel jag har gjort :P

Trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar