lördag, mars 14, 2009

Uppdatering

Kväller, kom hem i kväll till mig.
Var ju i Hjortkvarn idag, hjälpte lillasyster att möblera om på rummet. Blev bra, hoppas hon kommer trivas. Är ju viktigt att man får det som man vill, man får testa sig fram.
Blev bjuden på god mat där, åt en rejäl portion. Alltid trevligare när man fler!
Åkte hemmåt och var in på macken och köpte mjölk, bytte ett par ord med min gamla chef. Trevligt att han är kvar i branchen och att det går bra för dom! Ett av dom bästa jobben jag haft faktiskt. Gillar kundkontakten och arbetssyslorna som vaigerar, passade mig perfekt då och tror det skulle göra det dagsläget med. Ja för er som inte vet :P Jag talar om Statoil macken, bra ställe =)
Väl hemma tala med kollegean/vännen, i telen och sen greja lite.
Vidare till Kajsa och Nicklas som hade lite fest ikväll, där var även Millan, Martin, Andreas och Elin. Hade det trevligt, men jag var tråkig och gick tidigt, lite innan tio. Åkte till ICA, så nu har jag ätit och mosat lite smågodis :)
Ska sova straxt, är riktigt trött. Vet inte vad jag gjort för att vara så seg som jag är.
Nu blir det att ringa vännen en sväng och höra hur hon har det...
Är din kväll bra?

2 kommentarer:

  1. Godmorgon! Idag blev det en supersovmorgon! Har precis dragit mig upp ur sängen och fått i mig lite frukost.
    Jag har nämligen en förmåga att dra igång saker alldeles för sent på kvällen sen kommer jag inte i säng förrän mitt i natten, som igår. När jag härdat mig igenom melodifestivalen (katastrofalt att hon vann...men det är en annan sak) drog jag igång med att städa garderoben. Det behövdes men kanske inte så akut att jag var tvungen att göra det i natt ;)
    Hoppas du sovit gott i din egna säng!
    Söndag i dag, händer det något roligt hos dig? Jag ska bara vara hemma idag. Längesedan jag hade en dag då jag gick hemma i myskläder hela dagen...så det ska jag göra idag.
    Sköt om dig så hörs vi säkert sen! Kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Morrn morrn! Jag är likadan, om man vet att man inte ska jobba dagen efter är det på kvällen man får energin. Blev det bra i garderoben då?
    Ja du såg lite sporadiskt på programet, att Uggla kom på andra är ju konstigt det med!? Tänk om den hade vunnit?! tänk dig den på engelska ;P
    Söndag ja, skönt! Det blir som vanligt tvätta och sen är det tv dag... Får nog besök av en kompis sen, men vet inte säkert ännu.
    Trevlig mysdag så hörs vi säkert som sagt :)
    Kramar

    SvaraRadera