torsdag, mars 26, 2009

Eftermiddag

Nu har jag jobbat, gick kanon.
Fick ju posten idag och schemat för kvartalet, april maj juni. Kikat igenom det och skrivit ett förslags schama till planeringen för näst kommande kvartal, juli augusti september. Får höra me dom om dom vill kika på det :)
Nu har jag precis varit i tvättstugan och slängt in två maskiner, tvättat lite för hand som hänger på trok. Ska byta sängkläder i sängen. och tvätta det efter dessa maskiner.
Äta nått snabbt, och sen fortsätta där jag sluta med föreläsningen... dvs i början :P
Vet ni vad jag kom på nu, det var onsdag igår... Så jag missade Grey´s anatomy. Får se det på söndag istället, men nej just ja. Då kommer ju Kristel till mig, uj uj mycket nu, får helt enkelt överleva ändå ;)
Hoppas ni alla har det bra här i bloggvärlden?
Jag har ju inte läst en enda annan blogg idag (än så länge)

2 kommentarer:

  1. Åh, jag kan ibland känna lite avundsjuka när jag läser att du har så många fina vänner omkring dig som du umgås med. De jag verkigen har förtroende för och vill umgås med är utspridda i hela landet känns det som. Som du till exempel.. Den där kvällsfikan med dig vill ju jag också kunna ta...
    Fortsätter neråt i bloggen..hihi.. Blir du trött på mig?! Tycker nog allt det är lite fattigt på kommentarer här..hihi.

    SvaraRadera
  2. Elsa: Gumman då! Jag hade så otroligt gärna bott nära dig så vi kunde umgås och ta kvälls fikor och framför allt promenader. Rensa våra hjärnor och allt sånt. Men jag pratade senast med Hellie i går om att vi gärna kommer ner till dig i sommar, kanske runt ve 54 :P
    Jag blir aldrig trött på dig, och om jag blir det säger jag till... du vet som vänner ska göra ;P
    Kramar på dig!

    SvaraRadera