onsdag, mars 18, 2009

Massa

När jag sluta blev jag kvar i nästan en timme, var min kollega/vän som kom och bytte av mig och vi umgås inte så ofta längre då jag började dag och han är kvar på natten.
Sen kom chefen, och då kom jag på att jag fastnat där så jag vakna till och sa hej då. Samtidigt smsa Erika om fika, jag ringde genast. Hämta upp henne hos sig och vi åkte till mig, fika snacka strund och gick ut och gick i det fina vädret. Var in på apoteket, jag beställde lite saker. Finns alltid nått man kan beställa. Hade tänkt beställa igår men vi satt på fiket så länge jag och Millan så apoteket han stänga :)
Efter apoteket gick vi till ICA Maxi, sen vidare hem till henne. Så nu sitter jag på helt andra sidan orten och surfar medans hon lagar mag :) Känns lite ovant, brukar vara jag som lagar mat till henne :) För övrigt bodde jag i huset bredvid här förut...
När vi var ute och gick ringde jag vännen Henrik för att fråga en sak med mobilen, haha tur nån har samma som mig. Har ju som jag säkert sagt inte haft en ericsson innan, haha. Blev då överbjuden till honom ikväll. Millan och Martin ska dit och jag är ju ändå på den gatan nu... Vore kul att umgås med dom.
Är kolsvart ute och jag har en bit att gå, men det löser sig :P Man har ju kontakter.
Nu ropar Erika, maten är klar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar