söndag, mars 22, 2009

Hej världen

Jag mår prima idag, undernart. Sovit, duschat, diskat, läst lite.
Får snart besök av Sofie, Maria och Pernilla. Blir skoj, dom har inte varit här sen jag flyttade =)
Ska laga lite mat i hop och vem vet kanske blir någon promenad med. Märks.
Föreläsningen har jag ingen motivation att skriva på dagarna... så jag får väl förstöra en kväll/natt och göra det. Det är då jag är mest kreativ och får idéer, natt människa som man är. Är ju ledig torsdag, så jag kan ju sikta in mig på onsdag kväll och hoppas det går bra. Fast lite ska jag spåna varje dag, man kan ju hoppas man kläckt allt innan onsdag :)
Nu ska jag planera lunchen...

2 kommentarer:

  1. Åh så skönt att läsa att du mår bra idag! Vilken tur!! Så du får njuta lite av helgen i af!
    Föreläsningen springer ju inte ifrån dig, och jag tror at du grejar att prata inför folk utan att ha skrivit ner ordagrant. Men jag förstår att du vill stolpa upp lite och vara förberedd.
    Vad blev din lunch för något? Jag har slängt iväg en förfrågan till min bror om han vill äta middag/lunch i hopa idag. Men den sjusovaren verkar aldrig vakna..Han jobbar natt och är världens nattmänniska vilket sitter i även på helgerna ;) Så vi får väl se om jag orkar vänta tills han vaknar till liv eller jag äter resterna sen igår..
    Sköt om dig! Hoppas besöket blir trevligt!! Kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Mm känns skönt. Vi tänkte äta baconpastasås med pasta skruvar, snabbt och enkelt. Ne den springer ju inte ifrån mig, men man vill ju ha ett bra upplägg och att man vet att man hållersig inom ramarna. Har lite idéer som jag vill knyta ihop så man får nån slags röd tråd och ett bra avslut.
    Din bror låter som mig, fast jag nu i över två år har jobbat dag så kan jag sova som när jag jobba natt. Men idag kom jag upp vid elva iaf :) haha.
    Hoppas han vaknar och ser att du sökt honom, alltid kul med sällskap!
    Vad åt du för gott igår då?
    Ha en skön söndag! Kramar

    SvaraRadera