tisdag, mars 17, 2009

Solen

Solen lyser underbart och jag suger in ljuset som sprids, mer sol mer sol!
Drömmer om utemöbler och grillning, inte länge kvar nu...

Ringt och bokat mitt kuratorsamtal till nu på måndag istället för den 8/4, första gången jag bokar om min tid hos henne. Jag känner jag exploderar snart, men ska då också våga att få fram allt när jag väl är där. Det är svårt, men jag har över vägt med mig själv och jag kom fram till att jag måste få loss lite. Bär på saker som inte ens är mina, känns inte rätt. Jag vill få mig att känna mig som jag och inte att jag dras efter något annat.
Kanske låter invecklat, men tänk då mitt huvud. Urk för det just nu!
Hoppas det går fort till måndag och mina hjälrnspöken inte ändrat sig, att de fortfarande vill komma ut.

Hoppas ni har en underbar dag i solen!

4 kommentarer:

  1. Oj då vännen, låter ju som du har massor i ditt huvud. Du vet att jag bara är ett samtal bort om du behöver prata! JAg sitter ju å diskuterar mina tankar å bekymmer med dig,

    Hoppas iaf att det blir bättre snart, jobbigt att gå runt med massa jobbiga saker i huvudet.

    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Hellie: Tack vännen, värmde att höra dom orden!
    Men detta är inget som är så lätt att prata om.
    Tackar och kramar om dig!

    SvaraRadera
  3. Hejsan gummsan!

    Bra att du tar dag i de bekymmer du har, de e absolut inte bra o gå o må dåligt över saker som man kanske inte behöver. Men jag vet, tro mig, att de e inte lätt! Men tycker att du e stark som gör de. KRAM KRAM KRAM

    SvaraRadera
  4. Zera: Tack gumman! Det är inte lätt, och alla har ju sitt. Men vore skönt om man bara hade det man verkligen måste bära att bära. Känns som man bara får mer och mer och allt bara rasar i armarna på en, vist det finns alltid värre saker och dom som har det värre.
    Tack igen och kramarn värmde! Många kramar tillbaka.
    Hopaps ni kommer på fika snart igen. Försökte komma till er förra veckan, men inget svar... ni kanske sov middag du och corre?!
    Sov gott. Kramar till dig och familjen!

    SvaraRadera