fredag, mars 20, 2009

Fina fredag

Nu är det fredag, super härligt! Dessa mornar med solen och ljuset gör gott för oss alla.
Jag kom upp lagom idag, bäddade sängen. Får ju besök när jag kommer hem från jobbet idag, så har lite små fix att ordna med innan dom kommer.
Jag njöt av solen vid morogn promenaden, nu lät det som jag gick en morgon promenad men inte så utan under arbetstid, rond mer :)
I morse kände jag mig nöjd med min sitvation, mer att jag känner att jag har kontrollen och att jag faktiskt tagit mig dit jag är idag helt ensam.
Inte så dåligt det inte!
Fast sen att det finns saker att städa och ta hand om, det är en annan femma. Men bara att man kommit till den insikten, gör ju att man kommit ett steg vidare.
Men det tar tid, det gör det. Men är nog bra för då lär man sig att det inte ska upprepas, kan man hoppas på ;)
Igår tala jag med min vän K och vi ska arbeta på idéer och allt som ploppar upp i vårat huvud, ska bli kul att bli lite krativ. Känns som det kan bli riktigt bra, och kul med en sammarbetspartner.
Hoppas solen håller sig framme hela tiden nu, ända fram till måndag iaf!

2 kommentarer:

  1. Hej !

    Ville bara säga att jag tycker din blogg är kanon och tack för att du ger mig så mycket tips.

    Ha det så bra i vår vädret // Jessica

    SvaraRadera
  2. Anonym/Jessica: Hej, tack för att du gillar min blogg och att jag finns till hjälp för dig. Glädjer mig att höra! Sånna här kommentarer värmer.
    Har det skönt i vårvädret, är underbart att solen lyser och att det börjar kännas att sommaren inte är så långt borta trotts allt :)
    Ha det bra du med och trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera