fredag, mars 27, 2009

Tekniker

Har haft tekniker här på jobbet tills nu, jag har sluttit och jobbat samtdigt och fått fika sällskap. Alltid trevligt.
Hoppas ni alla har det bra?
Själv har har jag två och en halv timme kvar, sen kom jag på att jag måste bums hem och byta om. Ge mig i väg till biblioteket och lämna tillbaka böckerna, glömde nästan. Tänkte ta apoteket med om jag hinner innan 18, när allt stänger.
Tusan jag har ju inte varit ute och gått denna vecka, inte bra. Och tänker inte göra dessa ärenden på gående fot idag heller, får bättra mig till nästa vecka. Fast är ju en söndag kvar innan denna vecka är slut :P
Ikväll när ärendena är avklarade, blir det nog att ta det lungt. Färga håret, om lillebror har tid. Annars kvittar det, inte så jag dör direkt :)
Läsa på föreläsningen, så jag försöker memorera så mycket jag kan! Jag hoppas jag kommer ge min publik bra information, märks när det är avklarat.
Mer ikväll vet jag inte vad som händer, har talat lite löst om att lillebror (min andra lillebror) och hans kompis ska ta en tur till mig. Får ringa till dom och höra, men gissar det bestäms i samma stund isf.
Söndagen kommer Kristel till mig, skoj med besök. Kommer bli en givande dag gissar jag. Ska även försöka hinna med att få min TV dos som jag brukar få på söndagarna, denna veckan har jag ju faktiskt inte startat tven en ända gång. Eller jo, när jag kolla SVT24 men var ju en halvtimme och repris på Plus, hihi.
Sen är det ny vecka, och nya bravader.
Första veckan med tidiga arbetstiderna, så måndag ska jag vara på jobbet innan 05:30.

2 kommentarer:

  1. Ja tror verkligen du kommer ge din publik bra information. Du får tänka som så attd e som komemr för att lyssna, de kommer just för att lyssna! ;) Jag kikar vidare längre neråt.. hehe..

    SvaraRadera
  2. Elsa: Tack tjejen! Mm man får tänka så... Tack för alla kommentar du tjatar inte ut mig! Är underbart! Men hinner nog inte svara på alla nu... :P Kramar

    SvaraRadera