måndag, mars 23, 2009

Blogg vänner

Saknar mina blogg vänner =)

Får väl ta lite kaffe nu...

4 kommentarer:

  1. Här är jag! Mellan varven så att säga..

    SvaraRadera
  2. Elsa: Du har motorväg mellan datorn och toaletten nu, gissar jag =( Kramar

    SvaraRadera
  3. Hehe, nä 3,75 minuter är nog lite väl optimistiskt. ;) Det är inga problem att be söta mamma om hjälp. Samtidigt så hade det varit skönt att få lite frisk luft idag om det är så att det känns säkert att gå ut. Det återstår att se.
    Min vilda gissning inför morgondagens besök tror jag resulterar i 1. byta supparna mot skum 2. Hög dos kortison 3. Påbörja metotrexatbehandling. Det känns som om det ligger nära tillhands nu.

    Ja att säga att man är handikappad är inte helt enkelt. Men enligt papper och liknande har man en funktionsnedsättning. Det är inte helt enkelt att ta det ordet på sina läppar. Givetvis är det ju lite vad man själv gör det till. Fast idag känner jag mig handikappad :S
    Kramar till dig vännen!

    SvaraRadera
  4. Elsa: Hoppas du får lite luft och att solen stärker dig! Blir spännande att se vad Dotkor H tycker imorgon. Jag hoppas det ni kommer fram till hjälper!
    Ne, det där med handikapad eller inte är svårt. Jag förstod nog inte förens nu efter operation att jag faktist var "handikapad" innan opeation. Mer på ett bundet sätt, nu är det ju på sitt sätt, och syns mer. Men ändå mer fri.
    Kram kram!

    SvaraRadera