tisdag, mars 31, 2009

Godmorgon!

Idag är vattnet avstängt, något fel som är trasigt så det håller på och åtgärdas. Hoppas det går fort, och inte trar halva/hela/flera dagar.
Annars sov jag alldeles för lite i natt, fem timmar. Borde lärt mig att jag ska skärpa till mig, men gissar att jag i slutet av nästa vecka är helt slut iaf efter att ha börjat gått upp 04:30.

Fick för övrigt min skattedeklaration igår, så ska börja rota kontrollpapprerna och kika över det. Hoppas allt stämmer.
Sen börja räkna hur många pass man jobbat och vart, räkna ut exakt ur mycket det kostat hela året och sen fylla i det.

Hoppas alla får en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du också lyckas få en liten extraslant tillbaka. Jag får ytterst lite..men alltid något. Försöker att inte räkna med det, då blir det roligare när pengarna väl dimper ner :) Kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Ja inte är den stor är glad om det blir tresiffrit. Som du säger man ska, vänta och bli glad :)
    Mina pengar blir inte till nått skoj mer än att betala påminnelseräkningar, urk.
    Kram

    SvaraRadera