onsdag, mars 18, 2009

Resten

Maten hos vännen Erika var super god, tack gumman! Hon bjöd på färskpasta med egen gjort kykling pasta sås, mums!
Efter det blev det att gå över till grannhuset bredvid och hälsa på Henrik, där var ju även Millan och Martin... Kika bilder från Henriks resa i staterna.
Super kul med bilder!
Fick skjuts hem strax innan nio så jag kom hem lagom till första fem minutrarna hade gått av Grey´s anatomy, men var nära jag missa det. För tanken slog mig inte förens jag kom hem och hade hunnit tänka, det är torsdag imorgon jag är ledig. Då var nästa tanke, men det är ju onsdag idag då har ju Grey´s börjat... Så nu har jag kikat på det ätit en kexchoklad druckigt te samtidgit som jag mös till programet. Nu ska jag snart sova.
Vist är det konstigt att jag alltid kommer i säng hyffast skapligt när jag är ledig, men är på nått sätt tröttare. Kanske är det för att man slappnar av på ett annat sätt... man vet ju att man får sova imorgon bitti.
Ska bli så underbart skönt!
Haft en toppen dag! Spontan och innehållsrik, tack till alla som förgyllt min dag!
Sov gott!

PS. är spänd i ena muskeln/nerven under lungan på vänstersida, svårt att förklara men ni vet när man lixom som nästan får sendrag. Fast då detta verkligen förenklat men bara för att ni ska förstå det där spända tillståndet. Men lite mjukare nu, kan det vara att musklerna börja komma i kapp. Eller är det så som jag har trott då jag känt saker tidigare att musklerna inte riktigt sammarbetar, lite därför jag inte vågar börja använda musklerna. Jag vet jag är jätte larvig, men är svårt att överföra det jag känner till att nån förstår vad jag menar.
Men men jag får testa mig fram helt enkelt, våga. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar