tisdag, mars 10, 2009

Tillbaka ;)

Nu tror mina trogna läsare att jag klarat mig utan internet sen kl 14, haha.
Men så är ej fallet, så här ligger det till. Efter jobbet kl 14.00 åkte jag till kontoret, där det var möte. Siffrorna från medarbetarundersökningen presenterades, var intesant. Så nu blir det minst tre möten till ang. detta och se hur arbetet kommer gå när förbättringar och förändringar ska ske.
Efter mötet åkte jag hem (17.00), trött efter som denna vecka varit seg. Startade datorn och skulle logga in på alla möjliga sidor som jag brukar, men icke. Internet funka inte, provade några gånger till men sen jag jag upp. La mig på sängen och läste några sidor i min bok, sluta med att jag nästan höll på att slumra till. Då ringer vännen Kajsa och tur var det, för efter att vi lagt på tog jag mig upp i sängen och in i duschen. Tog en lång varm dusch, tycker fortfarande min lgh. är kall. Men är ju jag som är van att kunna grilla på värmen, inte här inte. Borde ta och skaffa en sån där fin inrednings kamin, dom ger ju ut lite värme ockskå sägs det.
Läst någonstans att det måste vara en viss kvadrat och ventilation för att ha sånna, men finns ju massa olika så gäller väl bara att leta på den som passar här. Gillar dom små runda som det ser ut som en öppen eld i.
Kolla runt lite och hitta denna, rätt läcker. Hitta en mysig här, men även denna var fin.
Ne nog om detta nu...
Har just ätit kvällsmat, talat med min underbara vän Karin. Tack för att du finns!
Bokat in att Stefan och Maria kommer nästa helg istället, för denna gick inte då han jobbar.
Sist jag kollade klockan tyckte jag bara den var barnet, men tiden rullar iväg. Tror faktiskt jag ska sova snar.
Om det inte blir att jag kollar lite webb tv, var länge sen och är ett bra sätt att koppla av. Vanliga tven är ju inte på ofta nu för tiden... Borde kolla om det går nåt på tven som är värt att lägga engeri på mer än Grey´s anatomy då, som är imorgon. Annars är jag ju bra på att ta min portion tv på söndag =)

Hur har din dag varit?

PS. Detta var mitt blogg inlägg nr 700 DS.

4 kommentarer:

  1. Ja idag var det inte mycket att titta på, men i morgon, Grey´s Har haft en jobbig dag men känner mig nöjd, kunde stryka mycket från min attgöra-
    lista. Hoppas att du har det bra. Sov gott.

    SvaraRadera
  2. Inte lätt att vara trött... :)
    Finns en ny utmaning för dig att hämta hos oss.
    Sov gott! :D

    http://jomari.se/2009/03/10/utmaningar-trillar-in/

    SvaraRadera
  3. Epsilon: Är alltid skönt att kunna stryka i kallendern! Känns lättare. Eftersom jag ändå slappar och tittar tv på söndagar, överväger jag att kolla reprisen på den denna vecka. Märks.
    Jag sov så där faktiskt. Hoppas du sovit bättre!
    Trevlig dag!

    SvaraRadera
  4. Marie: Ska genast gå och kolla ;)
    Trevlig dag! Kram

    SvaraRadera