tisdag, mars 24, 2009

Kvällen

Ja ni, blev inte mycket med min dag och planerna.
Satt kvar på jobbet och prata med kollegan till fyra, ja ni hörde rätt två timmar.
Åkte hem laga de mat, lax rätten. Åt den och kollade på SVT24 på programet Plus, intessant avsnitt.
Provade att installera PowerPoint som jag skulle arbeta i, men gick inte. Så imorgon blir det att ordna en ny fungerande skiva. Hoppas på att det går att installera, och att jag får ihop lite bra visningsmatrial.

Har talat med min vän Karin, så kul när man får prata med henne.
Nu funderar jag på om man ska sova, är trött frusen och lite seg.
Men ska nog skruva ihop tavlorna jag skaffat mit, och se om det kan bli bra att sätta upp dom. Fast upp kommer dom inte ikväll, det får bli en annan kväll då jag måste borra i betong vägg.
Imorgon ska jag upp 05.00 igen, men torsdag är jag ledig. Ska ta en liten sovmorgon, men ändå ta mig upp så jag får jobba med mitt presentations matrial. Vill ha det klart.
Funderar på om jag ska diska, men ne då blir det bara att jag gör mer och vips så är klockan 23 igen. Är ju nu man får energin tillbaka, och för att inte bli för pigg får man helt enkelt läggas sig innan man vaknar till liv.
Ska ringa nu och grattia Eric som fyller år idag, min väns lille son. Grattis till dig Erik!
Tänker på dig Elsa, hoppas du får komma ifrån akuten snart. Kram till dig.

HÄR är för övrigt inbjudan till tema dagen jag ska föreläsa på, som jag länkat till tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar