söndag, mars 15, 2009

Frukost

Söndag morgon, god morgon! Sov till lite efter tio, skönt! Vakna iofs vid sex och var uppe en sväng, men kröp snabbt ner i sängen igen.
Nu har jag ätit frukost, Sveas nybakade (igår) bröd med bregott och ost, en knäcke macka med samma på. En mosad bannan som jag blanda i lite naturell yogurt i, så blev en god nyttig yougurt. Till det te, denna gång jordgubbs smak :)
Nu ska jag strosa runt lite mysa, kolla webbtv. tvätta sen, och springa där emellan. Kanske ta en promenad?! Äta godis och choklad, mumms. Kolla tv i eftermiddag, en vän kanske kommer förbi senare. Sufra mellan varven, sen sova tidigt.
Ungeför så ser min söndag ut...
Hur ser din söndag ut?

4 kommentarer:

  1. Låter precis som min söndag. jag masade mig in i duschen i dag trots att jag tänkt strunta i det. Så nu sitter jag här och har tänkt att ge mig ut på en promenad. Första gången efter operationen som jag känner för att bara gå ut en runda, utan några planer. Friskhetstecken? Kanske det eller är det kroppen som skriker efter frisk luft ;) Tänkte ta mig en runda till havet, om jag orkar den biten, det vet jag inte. Annars får det väl bli skogen bara.
    Stor kram!!

    SvaraRadera
  2. Hej!! fin blogg

    SvaraRadera
  3. Haft en bra helg?

    (Massmeddelande; Operation Blogghora har börjat, hjälp till du med!)

    SvaraRadera
  4. Elsa: Är bra med prommenader.. underbart att du nu kan ligga på fler sätt än bara på rygg! Till havet lät underbart... Får vi göra när jag hälsar på dig :) Stranden kanske är fullt med snygga killar när jag är där :)
    Kramar

    Mange: Tackar! Hoppas allt är bra med dig?

    Pelle: Japp haft det bra =) Du med?

    SvaraRadera