måndag, mars 30, 2009

Uppdatering

Hey, kommer lite info om min dag... om ni är nyfikna, dvs.
Fortsatte greja jobba flitigt, skicka även in tidrapport för mars och så schema förslag för sommaren. Vill ju jobba mycket.
Efter jobbet, åkte jag förbi systeryster. Tog en fika, sen blev det att Rasmus (syrrans älsta) följde med mig hem. Vi spela Wii och laga mat, var ute i klätterställningen. Var förbi mamma (hans mormor) och där var även Jimmy Emma och lilla Cornelia (som blir ett år på onsdag) Så lillebror min så klart, sen åkte vi till dom igen. Syster och jag åkte till Mormor (våran mormor) Tog en kaffe och sen bar det av till konsum, väl hemma vid nio tog jag mig lite kvällsmacka. Aå har jag fastnat här, men borde lägga mig snart... Skulle jag ha behövt vid 21 redan...
Hur har eran dag varit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar