måndag, mars 23, 2009

Sammanfattning

Besöket hos kuratorn blev tufft, mycket kom ut. På nått sätt känns det som jag gjort rätt, jag har ju mig själv att tänka på. Är ju ensam om att bygga upp min stabila plattform, det känns tufft ibland.
Tackar mig själv för att jag orkade prata om detta, men också att min kurator är så bra.
Efter kuratorn, skulle jag ju till Willys. Jag var tvungen att samla tankarna lite, åkte gamla vägen till Marieberg.
Gick in på IKEA, det var min rensa tankarna och tänka på annat prommenad idag. Vidare till micro (som ligger vägg i vägg med Willys, handlade spolarvätska för 55kr... onödiga 55 kr känns det som nu när man inte har några. Han i kassan sa -Så du vill se bra ut (lite klemchekt), jag svarade - Ja på alla sätt. Haha, så pinsam jag är... moahah. Men var skönt med ett litet spontant skratt med en okänd så där.
Gick vidare in till mataffären, skulle spändera 200 hade jag bestämt, men blev 294,50 så där sprack det, men men hade ju redan spruckigt med 55 kr. Så ja, läget är ju inte bättre där direkt.
Nu finns det iaf 500 kr kvar på kontot resten av månaden, hoppas jag klarar bensin och mat på det. Dess värre har jag 5 räkningar kvar. Men jag får va glad ändå, mycket färre än förra månaden, så det artar sig. Om man nu ser det på det viset. Förra månaden denna månaden och två månader frammåt, kommer vara bland dom tuffaste jag nog varit med om (obesrvera, bland) Men jag ska klara det här, det kommer kännas tufft. Men om jag gör det och klarar det själv, så hoppas jag kan leva på lyckan länge efter det sen. Bli någon sten lättare, längtar redan.
Sen åkte jag hem, bar in maten. Knäppte på tven SVT1, Fråga Doktorn. Inte för jag trodde dom skulle säga nått, men ändå =)
Sen har jag satt upp lite grejor plockat in disk, vattnatblommorna, betalat räkningar (ja det har jag ju redan sagt) vad har jag gjort mer, rensade hjärnan till sista avsnittet av 183 dagar.
Ja ni märker ju hur förrvirrad jag är, nu ska jag sova. Ville jag redan 21, men då började jag med pappersarbetet.
Sängen, nu kommer jag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar