tisdag, mars 17, 2009

Hängig

Trotts att solen tittar fram och skiner härligt, så känner jag mig hängig... Vill inte bli sjuk, vill inte bli sjuk... Ska inte bli sjuk, ska inte bli sjuk.

Blir att vila lite efter jobbet idag, ligga och fundera lite på föreläsningen. Så jag inte gör det om kvällarna när jag ska sova. Ploppar alltid upp idéer då man ska sova.

Nu är det bara 50 minuter kvar på passet... Ska nog ta mig ett stort glas vatten när jag kommer hem och sen en lagom prommenad ut i det fina vädret, få lite syre.
För blir inte mycket av det i denna växthusliknande byggnad och grusdam som flyger in var gång det kommer en lastbil...

Tror det behövs lite mer motion för att få upp orken igen, man blir så härligt motiverad av motion. Men ändå är jag sååå himla dålig på detta med motion...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar