fredag, mars 20, 2009

Bla bla bla

Nu ska jag äta lunch, blir kyklingfingrarna klyftpotatisen och currysåsen jag gjorde igår. Är super ungrig!

Dagen är bra, huvudet är snurrit och ja jag vet inte riktigt hur man ska sammanfatta mig idagsläget.
Men försöker hålla mig vid gott mod!

Ikväll kommer några vänner över och vi ska spela Wii och ha trevligt, ska blir skönt att känna man kan göra nått utan att det kostar.
Och att det kommer vänner som inte har massa krav utan man bara kan vara, fast har många vänner som är som jag beskriver ovan.
Just nu känns det som jag har vänner som förstår mig, för det finns inte mycket kvar förutom viljan och humör att kunna göra något.

Imorgon vill syster ha med mig till en pub i orten där hon bor, en släkting spelar. Men blir nog inte så, för det kostar ju inträde. Så ska min bil bara användas till och från jobbet. Det som är kvar i tanken ska på magiska sätt räcka till nästa löning om en månad (fick ju lön idag).

Blir att skriva på min föreläsning istället, kläcka lite idéer och läsa. Ja sånt som behövs för att få bort lite tyngd från min hjärna...

Hoppas jag har motiviation och känner lust, för det behövs verkligen!
Annars får jag försöka få lite motivation genom att prata med någon som kan motivera mig... Har mina vänner som ger mig bra känslor. Ni vet vilka ni är!

Ne just, min mat *försvinner bort mot micron*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar