torsdag, mars 12, 2009

Solen

Nu skiner solen och det är underbart skönt =)
Det negativa sköjler fortfarande över mig, men jag känner mig lite lättare efter att min stackars vän Johanna fick lyssna på mig. Haha, jag som tydligen bara är negativ enligt andra. Men så tycker jag själv inte att det är och tänker inte ta någon skit, så de så :)

Kommit på att pengar styr det negativa och posetiva humöret, med det menar jag att man kan vara mer posetiv om man har tid ork och lust att göra saker.
Kan vara en stor bidragande faktor att jag känner som jag gör nu.

Men nu är som sagt solen framme och jag känner mig posetiv iaf lättare.
Helg planerna är igång satta och i eftermiddag vet vi mer om helgen.

Har nu även talat med min vän Millan med :) Jag mår bra av mina vänner!
Tack för att ni finns!

Nu äter jag matlådan...

Har du sol?

2 kommentarer:

  1. Här skiner iallafall inte solen. *suck*
    Ha en bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Jonas: Det är ju härligt :)
    Tack detsamma! Kram

    SvaraRadera