torsdag, mars 26, 2009

Soliga dag!

Igår efter jobbet, var jag hemma en snabbis för att sedan åka och tvätta bilen fylla spolarvätska. Bytte säkring i baslådan då jag inte kundehitta något annat fel, men det var inte felet heller.
Vidare till annan ort och hämta lillasyster efter skolan, vidare till ännu en ort. Där det blev god lagad, kycklingsallad. Installera programmet, och hade skoj. På kvällningen blev det våfflor, super goda! Men lite special recept, otroligt frasiga och goda!
Prata lite om idéer och tankar och kikade på programet, sen var över nio så var dags att rulla hemmåt.
Väl hemma strunta jag i att packa upp datorn gick bara och borsta tänderna, ansiktet och la mig bums. Så kom i säng vid halv elva.
Idag ringde klockan 08.00 men drog mig till 08.30 duscha och ätit frukost, klar me ddet för tio minuter sen. Har även pratat med en vän i telen.
Nu ska jag sätta mig och skriva lite matrial till föreläsningen, innan det blir dags att åka till jobbet kl 13.00
Så blir inte att läsa en massa bloggar för mig nu, men blir svårt att hålla sig i från :)
Trevlig dag!

4 kommentarer:

  1. Hej vännen! Så du har också hittat upp ur sängen idag!? Här nere i skåne är det helt underbart väder idag och jag tror jag ska utnyttja detta. Ska ta mig en liten promenad bort till hembygdsparken som ligger ett stenkast ifrån mig. Titta lite på djuren och strosa runt. Kanske klappa en get eller två ;) Men först ett bad som jag precis tappat upp. Det vard et där med att njuta utav de bra dagarna. Mår inte helt hundra med tjocktarmen, men stomin mår superbra idag och jag känner mig nästan som vanligt igen. (om bara inte min himla tarm skulle hålla låda...men man får vara glad för det lilla)

    Lycka nu till med skrivandet på presentationen. Din idé och ditt upplägg som du presenterade igår tror jag blir kanonbra. Bara man håller den röda tråden så att säga. Lycka till och ha en fin dag idag!! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Elsa: Jo jag hitta upp, fast jag ville sova mer. Men behövde jag ju inte, fick ju en rejäl sovmorgon!
    Hembyggdsgård, djur. Trodde inte sånt fanns kvar, eller jo i större städena kanske. Låter trevligt, dit får vi gå när jag besöker dig =)
    Bad, härligt. Jag tog ju bortmitt badkar. Får testa och bada hos nån i familjen. Jo jag vet jag har frågat det förut. Använder du nån sån där vit lapp på påsen när du badar vid filtret eller har du bara som vanligt. Några badtips?
    Gaa Jag har suttit i en timme utan att skriva nått =(
    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  3. Vad var det för specialrecept på våfföorna? Blir ju lite nyfiken! =)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hellie: Haha, enkelt, man tar två påsar (en liten förpackning) Ekströmsvåfflor, blandar dom med dubbel vätska (alltså så det blir för tunt) Försöker rädda det genom att vispa i ett ägg och massa mjöl så där ca 5 matsedar ungefär.
    Haha ;D
    Kram

    SvaraRadera