söndag, mars 29, 2009

Jo det är sant...

...jupps, sant är det! Jag har dammsugit rengjort den "lilla" dammusgaren, så den är kör klar nu mellan dammsugningarna :) Skurat, dammat... nästan det mesta. Vattnat blommorna, städat toaletten. Bytt sänkläder. Kollat på Brother and sisters, i pausen där skala jag potatis morot och la in två kycklingspätt i ugnen. Till det gör jag lite sås, säkert curry, åt jag igår men men. Nu är det lite paus innan Grey´s, så ska ta och diska. Det som jag känner är kvar är att plocka ordning på skrivbordet... men har ju inte haft ordning där sen jag flytta in så det är mer ett projekt, som jag känner på mig blir uppskjutet. Ja och så sy byxorna också, kom på jag måste hitta en tråd som funkar hyfsat med färgen på byxorna. Kanske hinner skruva ordning ramen där tyget till tavlorna ska spännnas över. Planen är att jag sedan ska måla, fylla i färger på mönstret i tyget.
Har ju lite pysser om jag vill, frågan är bara vad som blir av idag :)
Hoppas maten är klar snart, hungrig!

2 kommentarer:

  1. Har du gjort ren dammsugare? haha ;D

    SvaraRadera
  2. Pelle: Japps har en sån där elektrolux handdamsugare med stativ,och den blir rejält skiktig invändigt om man inte håller efter den.
    =)

    SvaraRadera