måndag, mars 23, 2009

Blickar framåt

Vill bara skriva mina positiva kännslor med dagen...
Jag känner att jag kan greppa ett mål framåt, att jag är stark nog att ta mig dit jag måste. Sedan utifrån det ta mig dit jag vill.
Längtar så tills jag känner mig fri lugn och harmonisk så som jag är värd att känna, alla människor är världa det!
Känner mig lite peppad idag, fast det inte var en bra dag. Men dagarna blir ju vad man gör dom till, och det är ju jag själv som bestämmer över mitt liv. Och du dit.
Låt inte någon dra ner dig utan håll dig där du vill vara, där du är och åt den riktningen du ska.
Det är du som bestämmer vad du vill stå för, tycka och känna. Men för att dom runt om kring dig ska förstå det, får man helt enkelt säga som det är.
Så här är det, och respekteras inte det. Så vist.
Men samtidigt måte man ju vända på saker och ting och det utifrån andras synvinklar ibland.
Tyvärr gör ju inte alla det.
Jag känner mig lättare, och hoppas jag kommer känna mig lättare och lättare!
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar