måndag, mars 23, 2009

Babbel

Elsa tur sms finns ;) Hoppas jag inte tjatar hål i huvudet på dig.
Rätt skoj ändå, men men det blir nog inget med det där, hihi.

Annars kan jag säga att jag är hungrig nu, när det blir dags för att äta så blir det maten sen i lördags. Finns på bild i tidigare inlägg...

Kollegen ska nog köpa bilen som han testkörde idag, så då har vi lika. Fast ändå inte, han har ju automat och helskin och två år nyare... men men är ju bara detaljer ;) Men är sånt som räknas på en bil.

2 kommentarer:

  1. Nej nej, det blir inga hål huvudet här inte.. Dem står jag för själv...hehe.

    Jag fick remicade först var 8 vecka. Men jag hade fortfarande väldigt mycket besvär, främst av min ledvärk, så då minskade man ner till att ge mig var 6:e vecka och vid sista tillfället gav man mig dubbel dos. men då låg jag ganska högt i mitt calprotektin så då tyckte Doktor H att jag skulle prova Humira i stället för att se om det kunde vara lite bättre för mig. Så det gick jag på några månader innan det projektet avslutades..

    Jo det är nog min mall som gör att jag kan få färg på hela sidan. Har någon som är vit i förslaget som jag själv ändrat till det turkos/blåa.
    Nähe, om man ska försöka sig ner till affären och göra en superekonomisk shopping :P Tror du jag lyckas?! Nu börjar det mulna på lite här, solen kanske redan är på väg till dig!
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Elsa: Vilken tur :P
    Då har du verkligen testat den metoden, hoppas dom kommer på något som sagt!
    Men vi har nog inte så olika mallar, men jag har bytt lite färger, aja man får testa sig fram.
    Jag tror du lyckas, vi har vilja och envishet av stål!
    Mulet, ne du ingen sol här inte. Du gick nog in värdens miss när du sparka :P
    Kramar

    SvaraRadera