måndag, mars 09, 2009

Otrevliga

Han stannade på utvägen och sa att han inte alls peka finger utan finka med handen. Men om jag hade uppfattat det så så var det fel, jag sa att jag såg fingret men att jag godtog ursäkten om det var det han försökte säga, jag var trevlig och log lite snällt. Han hånflina åt mig och när jag sa tack, sa han varsågod.
Haha detta yrke är värkligen en sort för sig.

En del har inget för uniformerade personer (mig i detta fallet) Och finns dom som jag inte har mycket för (som denna chufför)

Men jag respekterar och ger alla en chans.

Men denna person har sumpat sin respekt hos mig, hoppas denna dryga chaufför inte kommer igen.
Om han nu gör det så får jag helt enkelt göra det som ingår i mitt jobb vara trevlig le och behjälplig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar