tisdag, mars 24, 2009

Artikel av Marcus Birro, om Hallsberg

Corre, eller om det är Zera hon kallar sig, måste fråga nästa gång jag talar med henne :) Hade länkat till en artikel skriven av Marcus Birro, ni kan läsa den HÄR. Läs värt...
Den där Birro, om man nu kan säga så... Borde jag läsa mer av, skriver bra. Får nog kika in på hans blogg :) Har något minne av att Maddepladder, följer han slaviskt. Om jag gissar rätt, eller madde?
När jag länkade till madde, så passa jag på att kika i blogglistan, här har ni Marcus Birros blogg, just den här länken går till ilägget om artikeln.
Blev snurrigt det här, ler lite för mig själv.

I övrigt har jag öppnat grindarna bomarna och portarna... njuter av solen och arbetar vidare i orten Hallsberg :)

2 kommentarer:

  1. Njae, inte slaviskt men jag gillar mycket av det han skriver. Ibland snöar han in lite väl mycket på olika ämnen men det är väl sån han är. Han brinner verkligen för de ämnen han engagerar sig i. På gott och ont.

    SvaraRadera
  2. Madde: Då blir det ju intressant läsning om man själv har en koppling eller tycker om det han skriver om.
    Mycket här i livet som är på gott och ont =)

    SvaraRadera