måndag, mars 16, 2009

Fredags kväll hemma hos mig...

Har just kikat över vilka jag pratat med angånde fredag, och uj så många det blivit. Blir spännande om alla kan, är 15 stycken jag frågat.
Låter som jag ska ha fest, men tänkte mer lite lungt och sansat. Lite Wii spel, och ha det trevligt.
Är inge för stora fester och vill inte heller härga i lgh :)
Trevlig kväll i goda vänners sällskap, är bra för mig =)
Får se vilka som svarar och kommer, spännande.

Kan lägga till att jag har några vänner som bor långt bort som jag gärna hade fått besök av både fredag och andra tillfällen. Men, nångång så då ska vi besöka varandra. Ni är välkomna så ni vet :)

Har även ringt jobbet, planeringen. För att fråga om det fanns nått jobb på torsdag, ska börja ringa varje måndag mellan fikat och lunchen :P
Så dom inser att jag vill jobba... Men vet dom säket redan, men även så dom inte glömmer mig och ordningen, då jag jobbat fem år och ska bli tillfrågad.
Får se om dom hittar något och ringer tillbaka till mig... Spännande det också.

Inte länge kvar till lunch, och med risk för att få er att tro att jag inte äter annat... Blir nämligen kyckling i ung med potatis och kokta morötter idag, lagade det igår. Snabbt och enkelt, bra att värma.

Ska ni äta till lunch?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar