fredag, mars 13, 2009

Fredag morgon

Yay, idag är det fredag morgon! Härligt skönt underbart.
Tycker numera att det känns skönt med helger, är sen tidigarare van att helgerna och veckorna är lika då man jobbade lika mycket. Men nu är jag ju oftast ledig helgerna, super skönt.
Idag ska jag åka ett antal mil, så jag hoppas det blir trevligt. Hoppas på sällskap av denna någon, vore trevligt.
Idag blir det jobb till halv fem och sen hem och duscha och fixa till mig, för att sedan rikta bilen mot Motala.
Idag på jobbet blir det allt som ska göras, plus att det kommer tekniker som ska greja lite.
Jag ska fundera lite på vad jag ska säga på min föreläsning, har ännu inte tänkt vidare så är dags nu. Nästa vecka ska jag vara klar med detta!!
Funderar på om jag ska ringa chefen och diskutera två skift på ett ställe, men jag får se. Kan vara bra att kläcka den iden och säga att man är intressrad nu när det är nedskärningar över allt.

Vad har du för planer för helgen?

PS. idag är det fredag den... ja precis. Men imorgon får man se om man hade tur eller inte DS.

2 kommentarer:

  1. Hej fina Nilla!!
    Såg dina meddelande nu för en stund sen och har skickat iväg ett svar!! Jag ser fram emot förslaget!
    Det blev ingen morgonkommentar från mig, tanken var så, men mannen med borrmaskinen överrumplade mig och kom tidigare än jag trott. Men nu kommer den! =) Blev rätt så bra med skåpet faktiskt.. ska hämta luckan på posten nu när jag går ner på stan för andra gången idag för att gå på undersökning hos optikern. Klen som man är så får man ju gå i omgångar för att få med sig allt hem..;) Men jag ska ju inte bära en massa egentligen..
    Mina helgplaner är IKEA i morgon...igen. Tycker jag gör inget annat nuför tiden. Men sist jag var där så åkte jag dit för att titta på en hallspegel. Jag kom hem med allt annat utom en spegel. Det glömde både jag och mamma bort..hehe. Så nu gör jag ett nytt försök med min bror. Får se om han är mer skärp och kan hjälpa mig att komma ihåg vad jag åkte dit där för. Sen blir det att jag lagar lite mat åt oss.
    Vad händer hos dig i helgen?
    Jag hoppas du är hemma och har tid med min utfrågning sen...hihi. För jag är ju så nyfiken!
    Hej hopp, nu ringde klockan, äppelpajen måste tas ut ur ugnen!
    Vi hörs snart igen! Har förresten svarat på din utmaning ;)
    Sköt om dig!! kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Hej min Elsa, skönt du är tillbaka här i blogg världen :)
    Så kul du ser framemot vår tjejträff, gör jag med. Kan va läge att boka biljetter snart eller så får man hoppas på att sista minuten är bättre men tveksamt när det är påsk. Kolla nu och runt 700 hundra... du räknas som studerande va? Tar runt fyra fem timmar att åka tåg till mig, vore ju skönt om det var så få byten som möjligt.
    Sen i sommar tar jag gärna bilen ner till dig =) Kan ju ta med mig Hellie då med :) Har läääänäge velat ta en biltripp! Har inte varit neråt och vid kusten något.
    Skulle även vilja bila till Luleå :P har en vän bor där. Men Inget man vill göra själv då det är 100 mil.
    Ha bror är säkert mer skärpt, dom gör mer det som skas medans tjejer flyter runt :P Hihi skämt och sido.
    Äppelpaj, mummsigt... gissar det är efterrätten till ikväll?!
    Ja jag läste utmaningen som hastigast förut, skoj du svara på den.
    I kväll blir det att vara chaufför till riktiga far så blir borta från bloggvärlden iaf till imorgon om jag inte sover där en natt extra.
    Du ska få släcka din nyfinenhet så snart det finns tid :)
    Lycka till med maten!
    Trevlig helg vännen!
    Kramar

    SvaraRadera