tisdag, mars 17, 2009

Choklad drink

Idag när jag kom hem fastna jag lite här vid datorn, gjort mest ingenting... ringde vännen Millan och fråga om hon hade lust att gå ut och gå och mötas på torget, gick in på sveas och satt där, ja över en timme. Hade mycket trevligt! Tack vännen för att du finns, hoppas jag alltid kommer ha kvar dig!
Jag fikade på en krämbulle och en stor chocklad drink med flytande choklad stod det, och marshmallow. Aldrig druckigt sån förut, är en sån sak jag skulle kunnat prova om jag var hos vännen Karin i tyskland. Men nu när jag själv har en maskin som jag kan göra kaffe latte i så känns det inte lika kul att ta det när man är på fik, så testa nått nytt :)
När jag gick hemåt ringde jag lillebror Emil, han är nere i skolan och det är alldelse för länge sen vi talar med varandra nu. Så vi tala en stund, han är klok min bror!
Nu ska jag ta kvälls macka, överge datorn och sätta mig vid tven. Om det finns nått att kolla på? För jag är ju inte van att ha på tven.
Ska försöka sova tidigt. Måste ju bli van att gå och lägga mig typ nio framöver då nya jobbet innebär att jag måste gå upp ja mellan 04.30-05.00 Jag är ju dålig på att sova som de tär nu... Vanan måste övas in, lika bra att börja i tid.
Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar