lördag, mars 21, 2009

Sjuk?!

Har sovit till och från, och har spytt tre gånger idag =( Verkar inte vara bakfyllan, för då hade det ju mer varit så att man spydde en gång och sen mådde bättre och kunnat äta?! Men nu har jag ju gjort det tre gånger och när jag försökte äta så kom det på engång. Sov en sväng till om sagt. Nu har jag varit i affären (var skönt med lite luft) här på området och köpt nyponsoppa, värmt lite och tar en tesked med jämna mellan rum så jag inte ska choka magen.
Måste ju ha näring, är turstig. Skulle vilja äta nått.
Borde jag inte i övrigt vara dålig, febrig snuvig ont i halsen eller nått om det varit att jag var sjuk?! Verkligen länge sen man spydde för man var sjuk. Brukar bara spy när det är den där vätskan innan undersökningar och sånna saker.

Sitter och segar runt lite och hitta detta, kanske nån som hittat redan?! Har inte kollat så mycket, men man läsa frågor och svar...

Tog en stor klunk nyponsoppa nu, vill dricka upp hela paketet rakt upp och ned. Men tror inte min kopp vill det...

2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre nu, kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Zera: Tack, jag mår som om jag aldrig mått dåligt. Underligt, men skönt! Hur mår du? Kramar

    SvaraRadera