måndag, mars 02, 2009

Ska bara...

Så hur blev dagen nu då... Här kommer en snabbuppdatering!
Åkte förbi ica efter jobbet sen hem, bytte om och fixa snabbt till mig... Diska, skalla potatis ordning kötet. Förberädde för efterrätten, som blev päronhalver med glass.
Sen kom dom, Emmelie, Kennie och lille Alvin. Blev en lyckad maträtt, fast det var första gången jag testa mig på. Men klart svårt att misslyckas med nått så enkelt, mumms blev det iaf om man får säga det själv.
Sen blev det kaffe och efterätt... Kennie åkte till biltema och jag Emmelie och Alvin gick ut och gick i snöovädret :D Snöa fint, men det är ju ganska varmt så var skaplig kramsnö. Vagnen blev flinta bil :P
Var rätt segt att få den rulla, så blev träning. Sen mötte vi upp grabbarna på parkeringe, Kennie och Stefan, han skulle ha nått som var med handlat från biltema.
Vinkade hej då och gick hem till mig, så har jag snackat strunt i telen nu och ska diska så jag får kväller här. Tänkte lägga mig tidigt, typ nu :P
Ska bara... Som Alfons säger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar