fredag, februari 27, 2009

Yey

Nu är det fredag, så skönt det ska bli med helg!

Jag hade en timme sovmorgon idag, började 07:00 istället för 06:00.

När jag kom till jobbet gjorde jag det vanlige, är ju lite mer vid uppstarten här än på andra stället, gick morgon ronden och så efter frukosten har jag läst igenom alla instruktioner. Ja ni läste rätt, jag läste igenom allt. Var mycket ändrat, och får ju mer helhet på allt om man läser allt. Så nu är jag uppdaterd, kan man säga :)

Ska snart ta dagens första kaffe och sen kommer dagen rulla på dom den brukar... ska nog ringa teknikerna och säga att det finns rostbiff, fläskfilé och massa annat idag inne i lagerförsägningen. Även bror Johanna och syster kanske vill veta om det är så att dom vill fynda lite. Jag köpte två paket leverpastej två fläskfilé och en stor risgrynsgröt för under hundralappen.
Mer kan man inte köpa måste äta ur min frys, fick ju bara halva storleken nu när jag flytta.

Ne nu blir det att greja vidare med jobb och annat...

3 kommentarer:

  1. det låter som ett riktigt bra fynd det där :) då får man ju passa på att handla lite. synd att det är så långt för mig att åka dit...hehe. då blir det ju inte så ekonomiskt.

    SvaraRadera
  2. Sakke: Ja det är det, bättre att köpa här när man jobbar fredagar än i vanliga butiken, det läggs ju på lite.
    Jo blir lite långt... vet ju inte vart du bor, men var väl 08 området... men jag kan börja öva på att kasta riktigt långt ;)
    Vad äter du till lunch idag då?

    SvaraRadera
  3. det vore väl något om man lyckades att kasta så långt ;) behöver nog inte svara på vad jag åt till lunch idag.. för jag såg att du hade kommenterat det på min blogg redan :) och där har jag svarat på din fråga, så att du inte glömmer bort det

    SvaraRadera