onsdag, februari 18, 2009

Astma

Ja då var det gjort, vårdcentralen ringde upp 25 minuter senare än dom skulle. Men gjorde ju inte mig något denna gången då jag bara ville få kontakt med en astmaläkare för kontroll, var ju inget akut.
Så nu har jag tagit tag i detta som jag har tänkt göra i flera år, men blir lite så att om man har andra sjukdomar och får nått som är allvarligare eller strular mer om man säger så, läggs det som är mindre besvärligt på hyllan.
Men nu har jag tagit ner det igen, dammar av det... det var riktigt dammigt!
Så nu kommer jag få kallelse till en läkare, för astma kontroll. På tiden, för vad jag minns var det 2002 sist. Skulle gått varje år, men det är just den saken som jag själv lagt på is.
Får hoppas det blir snart, då jag vill komma ingång med min träning och allt sånt... och eftersom jag har ansträngningsastma är detta en del i att komma igång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar