torsdag, februari 19, 2009

GRRR

Jag har nu ingen mobil, ne ni hör rätt. Okej jag klarar mig utan den och jag är inte beroende. Men det är lite svårt att klara sig helt utan då jag sa upp min hemtelefon för två månader sen och har ingen kvar.
Anledningen till att min mobil inte fungerar är att laddaren är paj, urs så arg jag blir på mig själv. Nått jag varit noga med att det inte ska hända har hänt, jag har råkat trampa på den eller köra över den med stolen. Urk på mig själv, vad arg jag blir!
Jag som skulle ringa Camilla bla. Camilla var lugn jag ringer när.
Det komiska i det hela är att jag i någre veckor har kollat upp detta med telefon om jag ska skaffa ny då mitt batteri inte är någe vidare bra livslängd på längre. Hade tänkt byta telefon innan den är helt utkörd eftersom jag vill ha denna som andra telefon, ja jag är sån som har två. Men min nuvarande andra mobil, är helt ur funkton eftersom jag det batteriet är helt kass!
Har inte köpt mobil på två år så nu fick jag för det...
Kollade upp vad laddaren skulle kosta och det var nått på 200 kr, och då ska den skickas också =( inte så många som har min telefon, har nämligen en samsung F300, den med mp3 på ena sidan och vanlig telefon på andra sidan.
Suck på mig själv, när jag slutar måste jag hem och rota i förrådet efter kartongen med tillbehören till min mobil... då jag ska testa om det går att ladda telefonen med hjälp av usb kabeln. Bara att hoppas... men men så går ju inte att hålla på.
Så här är det alltid, lite pengar denna månad och tufft... då går nått sönder... hoppas bara bilen håller sig hel *peppar peppar*
Urk urk... nu har jag fått skriva av mig lite iaf


Till nått helt annat... jag hundar ur min Elsa mår, hon som skulle smsa mig när hon fått krafter till det... Uj så orolig jag blir nu!!

Får lösa det här på nått sätt!!

2 kommentarer:

  1. Hej söta du!!! Jag skickade för ca en timme sedan ett sms till dig, tänkte nu måste jag rapportera hur jag har det. Och så kikade jag in här nu och såg att nilla har ingen telefon, hjälp!! Så nu får du en kommentar här istället. Hör och häpna, jag är hemma, redan! JAg är helt överlycklig. Går i ett rus. Visst har jag ont i titthålen och själva stomin och går ungefär som en 90 åring, krokig och dan. Men jag mår faktiskt ganska bra ändå. Trots allt. Klarar mig fin med de smärtstillande tabletterna jag fått. Magen har kommit igång och jag har lärt mig tömma och byta påse och platta. Har dock bara bytt en gång, men känne rmig ganska trygg med det. Och sedan sa de på sjukhuset att skulle det bli problem får jag ju givetvis kmma in igen så hjälper de mig. Men nu är jag hemma och jag njuter!!!
    Så nu kan du släppa tummen ;)
    Jag hoppas att du har det bra vännen! nu ska jag uppdatera mig lite i din blogg och se hur din vecka varit så här långt! =) många många kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Varsågod! Jag såg det, jag teststarta mobilen en sväng, då den varit av ett tag. Och kunde slänga iväg ett snabbt svar. Fick du det?!
    Nu är dess värre alla nr i gammla mobilen. Men får lösa det på nått sätt.
    Jag vet hur du känner dig! Urs, jag hoppas du bättrar på dig snabbt... Var försiktig med buken och innan du börjar lyfta och träna och annat ska du börja med att ge krafter åt buken. tex sitta på en pilates boll, då får man starkare bukmuskler.
    Har läppt tummen nu, var helt röd ;P
    Njut nu!
    Hörs snart igen.
    Ska försöka sova nu, har varit mycket sista tiden, men klart inte om man gemför med dig =)
    Sov gott!
    Krya på dig kramar!

    SvaraRadera