torsdag, februari 19, 2009

Ordnat

Så, då var det ordnat!

Sluta jobbet kom hem runt fem bytte om och åkte in till marieberg, där var det raka vägen till siba och köpte en ny mobil. Var en gammal skolkompis som jobba, så vi snacka lite strunt med. Alltid skoj. Skulle köpa med 8G minneskortet till mobilen, men var tyvärr slut. Så ska in och hämta ett sånt när dom fått in det igen :)
Blev en Sony Eicsson C905, min första ericsson faktiskt. Så blir nytt, spännande.
Kosta för övrigt inte en krona, eftersom min andra telefon och den förhöjda avgiften, tog slut i januari :D Så Fortsätter bara som vanligt.


Nu har jag just tvättat bort sminket, bytit stomibandage och ska äta kvälls macka. Sen blir det sängen ganska snart. Efter att jag knappat lite på nya mobilen ;) Skoj, lite att pyssla med.
Idag hade jag tänkt bara tagit det lungt och stickat, men blev att jag kom hem lite efter sju sen gick tiden jätte fort. Men ska iaf sova så jag inte är allt för trött i helgen, man vill ju inte sova bort helgerna.

Gällande min kyliga lägenhet, så är det oförändrat. Termometern har fortfarande aldrig överstigit 17 grader, tala med fastighetsskötarna igår när jag stötte på dom utanför när jag kom hem från jobbet. Jag skulle skriva ner grader vilken tid och så. Sedan säga till om det inte blev bättre, så måndag säger jag till om det inte är bättre. Men jag tycker ju att jag har testat länge nog. Men är skönt, då kan jag vara hemma när dom kommer och kollar. Är skönast!Hoppas man inte fryser ihäl i helgen, kanske nån som kommer och värmer en. men sån tur har man ju säkert inte :D

Välkommen hem Elsa, skönt att allt har gått bar för dig! Har tänkt på dig ska du veta, men tror jag du vet =) Nu har jag släppt tummen... pju, dem var alldeles röd. Kram till dig, kyra på dig nu och hoppas allt går bra framåt som det gjort hittills!

Kan säga att dagen sluta bra trotts allt som hände idag (:
Natti på er, hörs imorgon igen!

4 kommentarer:

  1. Hihi snygg telefon :)

    SvaraRadera
  2. Hihi, visst är den :D Nu får vi inte ta fel när vi umgås :P Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha nej tänkte desamma..hihi

    SvaraRadera
  4. Hej, jag har en utmaning till dig http://jomari.se/2009/02/19/utmaning-7/
    Länka tillbaka den här adress när du är klar.

    Kram

    SvaraRadera