tisdag, februari 17, 2009

Nöjd!

Nöjd, ja det är precis vad jag är efter min promenad direkt efter jobbet. Gick och mötte Millan vid Viaspåret och knalla runt det, 2,5 km. Var även lite bland husen och gick så var det ju en bit fram och tillbaka dit, så blev 1,5 timme som jag var ute. Mycket trevligt och mycket skönt, var så fint i vinter vädret. Hoppas jag tar mig i kragen och gör det fler gånger.
Får se hur min mage mår imorogn, har ju känt av den i veckan (muskler alltså) ser det som bra då jag vill få igång den igen. Men lite försiktig är jag änå.
Om jag mår hyffsat i den imorgon ska jag nog ta rundan igen =) Så nu får ni kolla mig imorgon, haha.
Lagar mat nu, tonfiskpastasås med mackaroner. Så nu blir det att äta. Sen skulle jag behöva Sprätta upp mina byxor som ska sys om i midjan... blir nog att sitta på min pilates boll och göra det. Ska ju träna upp bålen, men får ta det lite försiktigt med det i början för det kan verkligen kännas.
Nöjd med dagen, orkat mer än jag brukar. Men var nog mycket för ajg gick ut och gick så fort jag kom innan för dörren, för ska sanningen fram hade jag tappat lusten när jag kom hem. Men det var bestämt så bra att ge sig ut.
Därför är jag nöjd nu :D


PS. Är syund att jag tappat bort min stegräknare DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar