måndag, februari 16, 2009

Lunch

Var inte många som kunde, men var ju lite kort varsel. Får dra ihop alla mammorna en annan gång :D
Ringde och snacka lite strunt med chefen, fick även reda på att jag nog får jobb torsdag fredag också, och tackar jag för :D
Behövs ju när man gått på FK allt för länge! Känns som min hjärnan slagit ut det som göra tt man oroar sig för pengar, det kan inte annat än gå åt pipsvängen. Jag hoppas jag pusslar i hop allt. Är glad jag har bytt till billigare hyra iaf.
Kom på nu att nar jag kommer hem måste jag betala adress ändring och lita andra räkningar. Urs för pegar när man inte har några, vore skönt om man fick en andra chans och fick lite man kunde ha som buffert ett tag, är kämpigt att försöka få det självmat när man inte har förutsättningarna på sin sida.
Så passen tor fredag denna vecka är mycket väl behövda!
Snart är det lunch och då blir det potatisgratäng med kassler och egen gjort sås, onyttig men god... oj så god =)
Trevlig lunch på er! Hoppas ni äter nått gott?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar