fredag, februari 27, 2009

Hitta sex ;)

Har varit på bibblan, hitta sex böcker... så nu har jag lånekort på stadens biblotek också.
Gick även in på ica och handla lite, där träffa jag sköterskan som gav mig mina tio omgångar venover(järn) dropp här på vårdcentralen. Vi snacka lite sturunt, allt mellan himmel och gjord.
Nu är jag hemma, ringde mor och far och kolla fall jag fick äta där. Och dom skulle precis börja med maten, passande. Haha.
Nu när man är snart 26 år och har bott hemmifrån sen 2001 då börjar man äta hos mor och far :P
Men det är ju tur idag, för jag börjar ju jobba halv nio igen. Mysko det känns, men kul.
Jag får uppdatera er när jag vet hur det gått.
Men tänker "är jag knäpp" fan hoppas magen håller :P Men märks.
Bara jag tar det lugnt och inte stressar upp mig, och behöver jag ju inte för det jag ska göra sitter i ryggmärgen. Tur man till hör eliten ;)
Ne på med uniform och saker igen...
Ha de guld!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar