tisdag, februari 24, 2009

Kväller

Jag vet inte om det går att kommentera här på min blogg än?
Testa vettja!

Efter jobbet åkte jag hem... Han kom och kolla elementena, och tog bort någon spärr. Mer än så kunde han inte göra.
Min termometer hade tydligen inte stämt heller för den delen, men men jag tycker ändå det är kallt. Hoppas det blir lite varmare snart, så man slipper frysa.
Fastnade i soffan och läste ny upplagan av ILCO bladet, som dimpte ner i brevlådan idag. Kika även på tven när kronprinsessan Viktoria och Daniel interjuvades om förlovningen, sen gick jag iväg och mötte upp Kajsa vid skogsslingan, för att gå dom 2,5 km... Vet inte hur långt det är dit, men en bit iaf. Samman lagt gick jag en timme.
Synd jag inte hittar min stegräknare, hade varit skoj att ha nu.
Vi prata om våra olika projekt, och tankar. Var super skoj promenad. Hon hade tagit bilen dit så efter som det var kolsvart ute så var hon bestämd att hon ville köra mig hem, tack gumman.
Tog på mig myskläder och gjorde ordning te och stekt limpa med stekt ägg, var super länge sen. Satte mig med fotöljen vid datorn och kolla på ett webbprogram... så wips så var jag här igen.

Har du haft en bra dag?


Ps. om det går att kommentera nu, så kika till baka under dagen hos mig :) Ds.

3 kommentarer:

  1. testar om det funkar :)

    SvaraRadera
  2. Nu funkar det, fan som jag försökte igår!

    SvaraRadera
  3. Sakke: Guld!

    Pelle: Skönt att det är igång igen, tack för att du testa underdagen. Man tappar ju lätt tålamodet =)

    SvaraRadera