torsdag, februari 26, 2009

God morgon!

Nu sitter jag med frukost mackorna och te framför mig, dyker upp några här på jobbet då och då.

Igår hade jag ju redan stängt av datorn innan Grey´s anatomy sluta, så när det var slut gick jag och la mig.

Nu när jag vakna hade jag fått ett sms kl 22:16 och eftersom jag vet att jag kolla på klockan 22:05 senast, så borde jag ha somnat på studds. Verkligen, ordagrant!
Minns jag vakna till efter 02 men, somna igen. Var lite om min natt :)
Idag då...

Jobbar till strax efter 13, blir av bytt tidigare av min kollega för att åka till vårdcentralen. Ska till läkaren och kolla min astma, men vet inte exakt hur det ska gå till och i vilken ordning för har aldrig gått på denna vårdcentral. Märks hur det blir. Det man minst kan säga är att det är på tiden, var ÅR sen jag var och kolla det. Har haft annat som jag har mer problem med (min UC), så annat som inte gett samma "problem", har helt enkelt runnit ut i sanden.
Efter jag varit där blir det hem, Kajsa kommer strax efter 17 när hon slutar. Ska fika och så ska jag hjälpa hemme med lite saker.

Kan förövrigt säga att det var snor halt i morse, och jag lovar namnet gjorde sig värligen färtjänt idag. Hade tydligen regnat inatt, enligt kollegan. Var 2 grader nu på morgonen, men uj så halt det var. Is under och lite is blött åvanpå, livsfarligt!

Kan även berätta att jag länge gått och tänkt på en idé, som jag nu tänker mer och mer på. Känner värligen att jag vill göra den. Men vet inte exakt hur man ska gå till väga för att inte göra fel, men inom kort hoppas jag att jag har en plan på hur jag kan göra min idé verklig!

Vad händer för er idag?

Nu ska jag tugga vidare!

2 kommentarer:

  1. sitter du med din bärbara dator på jobbet och bloggar? :)
    usch för halkan.. det kan vara riktigt jobbigt ibland. den här tiden på året är inte mycket att hurra för... hoppas att det blir sommar snart!
    Trevligt att du har en idé :) är den hemlig än så länge eller har du bloggat om det tidigare som jag har missat? :)

    SvaraRadera
  2. Sakke: Njenjojanej =D
    Halkan är livsfarlig, är ju annat när man vill ha den men från a till b vill man inte ha den.
    Mm vår vore härligt! Kännes lite åt det hållet idag, asfalten syndes igen och solen kom fram en stund.
    Ja den idéen är nog bra, är inte ute med den än... du får ha tålamod, men du får veta tidsnog =)

    SvaraRadera