söndag, februari 15, 2009

Söndag

Hejsan på er!
Snabbis här...
Gårdagen var bra, lagade mat med lilleror och två vänner till han. Kikade på melodifestivalen när vi åt och sen blev det film.
Gled förbi festen en sväng och kolla läget...
Sen var jag hemma vid ett, då blev det sängen. Så blev en bra kväll!
Lugn och skön men ändå träffa folk.

Men man fick lite att tänka på, men men. Man kan inte styra över livet. Det få rulla på som det blir.

Idag har jag sovit ut, sen belv det fukost och en sväng till syster. Körde lillebror till sin match och vidare till kusin och fika. Var lite mysko att komma hem till sin gamla lgh och fika.
Men var ju som en annan gång, då var jag ju och kolla på film med en, där jag hade bott tidigare och delat bostad. Känns alltid lite skumt när man bott där. Lika så en annan lgh jag haft, där har ju en vän till mig bott innan, haha världen är liten... eller så är det jag som bott på många ställen :P
Sen åkte jag hem igen, lillebror hade burit in kartongerna med kläder och linneskåp. Så jag har just blivit klar med det, två kartonger som inte gick in. Blir att köpa en sån där trådback, och ställa in där det bara är en stång... så blir det nog bra.

Nu sk jag äta kvällsmat och slappa i soffan. Behöver jag innan nya veckan startar!

Hoppas alla hade en bra alla hjärtans dag igår?

2 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Kul att någon hittat till mig via knasmage! :) Det är en bra sida, men jag brukar inte va där jätteofta. Föreläsnignen var i Sundsvall, så det var kanske lite för långt för dig att åka!?! ;P
    Hoppas helgen var bra!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hanna: Ja det är en bra sida, är ny där. Sundsvall, nej det var ju en bit för mig. Tack, helgen har varit bra. Din med hoppas jag. Kram

    SvaraRadera