torsdag, februari 26, 2009

Kväller

Ni får bli lite vana med nu ett tag att det ser annorlunda ut när ni kikar in här mellan gångerna. Testar mig fram hur jag vill ha det här på bloggen. Men har inte tiden att sitta och knappa tills det blir klart, fast man gärna vill.

Kan tillägga att jag ville ha den mallen som var innan, men gick inte att sära på blogginläggen under samma dag, på det sättet jag ville. Så därför testar jag olika nu.

I kväll ha jag hjälpt en vän med att börja bygga på en sida, så hon kan visa sin konst och annat.
En annan vän kom även förbi för att få lite hjälp med en blankett, ställer så gärna upp!

Nu ska jag stänga av datorn strax, har ju lovat mig själv att komma isäng tidigt.
Bäst jag grejar med det jag borde så jag kommer isäng =)
Natti natt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar