lördag, februari 21, 2009

Lördag morgon

Nu ligger brödet i ugnen, ska bli gott med lite nyggräddat bröd med bregott och ost :)
Igår kväll kom ju lite besök och vi spela kort drack massa te och hade skoj!
Teknik fanns med i bilden, på gott och ont. Haha, kan inte annat än att skratta åt det så här efteråt :P
Skulle testköra outlook/exchange, så började trycka i mobilen. Rätt som det var så var ju alla kontakter jag satt och spara i mobilen under dagen borta.
Så jag fick ett mindre utbrott eftersom jag var så super trött, men läs utbrott rätt, skoja ju till det lite.
Men nu är nog dom jag hade lagt in inlagda igen, ska nu knopa lite med exchange och se om det är något jag vill skaffa. Men då skaffar jag eget domän och så så man har sitt eget för alltid :D Man får kolla upp om det man vill ha är ledigt :D
Hade tänkt sova kl 12 men efter som det blev lite stojigt så åkte dom 01 så jag kom i säng innan 02 iaf... sov till 09.30 men vakna några gånger.
Så nu blir det frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar