lördag, februari 28, 2009

Vill du ligga med mig?

Nu kom jag hem från jobbet, känner mig rätt seg... efter att fredagens arbetsdag sätt ut så här 07.00-16:30 pluss 20:15-01:00, vad blir det 14,15 timmar? Jag är seg i skallen nu... så nu blir det att sova.
Har gått bra att ronda och kört iaf, märks hur kroppen mår imorgon och om stomin jobbar bra.
Den har inte jobbat så bra sen efter middagen, bara hålla tummarna den sätter igång.
Sängen roppar "vill du ligga på mig?" :P Jag svarar "absolut!".
Nu ska jag sova gott!

4 kommentarer:

  1. läkare, väktare, it's all good! ;)

    Ja du, det går sakta hahah.. denna natten har min mage fått aktion iaf -Pizzagluffkväll!

    Haft en trevlig fredagkväll? :)

    SvaraRadera
  2. God morgon. Kan förstå att du kände dig rätt så seg efter en sån arbetsdag. Hoppas du har sovit gott och kroppen mår bra. Min säng hann inte ens fråga något.. så tidigt gick jag och la mig :)

    SvaraRadera
  3. Emma: Mmms med pizza =) Min fredag kväll blev jobb, 20-01 hade redan arbetat 06-17 så jag somna gött vid 02... nu ska man äta och så innan det är dags att börja 17 igen.
    Händer denna lördag för dig?

    SvaraRadera
  4. Sakke: Morrn, jag sov som en klubbad batong :P Kroppen mår bra nu iaf... men den är lite seg på att jobba. Men kan den ju ha varit ändå. Kroppen känns bra. Så tidigt, vad skönt. Jag slutar 22 idag så ska väl sova ganska snart efter det, så jag inte rubbar mina inplanderade sov rutiner jag försöker få in.

    SvaraRadera