söndag, februari 22, 2009

Söndags kväll

Nu är jag hemma, dagen har varit bra. Åkte till syster in med bilstolen, fixa present till kusin Linus som fyllde 14 år. Åkte och tanka, sen bar det av.
Åt god mat, tacopaj och god semeltårta. Men jag tog en pytte bit, då min stomi segar till vid intag av semla. Och min mage har varit seg i några dagar nu, inte helt stopp. Men börjar undra varför det jag äter inte kommer ut.
Träffade kusins andra släkt på hans pappas sida, var skoj. Var alldelse för länge sen, dom tyckte det var kul att jag var där :D
Sen åkte jag till min vän Emmelie en sväng, hennes mama har hjälpt mig att sy ordning mina uniformsbyxor. Ska försöka ta en bild nån dag så ni får se hur duktig hon varit :D Hon fick även dom nya byxorna nu som är en annan modell, dom kommer säkert bli super bra dom med! Tack snälla Annelie.
Tillbaka till moster och kalaset, som hade bytit "sida". Så nu var mormor morbror hans son och tjej.
Blev att rulla hemåt, Felicia var super trött då hon inte sovit nått under dagen.
Hem till syster upp dit och greja lite, gick till ica med syster och jacob följde med. Blev en liten promenad iaf :D
Har kvar bilbarnstolen i bilen, så nu kommer dom som ser min bil imorgon undra :P
Så nu är jag hemma...
Vet inte riktigt hur veckan blir uppladg än men är en hel del att göra. Slinga håret på syster, så ska hon testa en jacka som jag inte kan ha. Ha stickkväll. Träffa astmaläkaren. Ut och gå med Kajsa nån dag. Ja det är lite smått och gott, kommer inte i håg allt nu...
Ne nu ska jag gå och se om beck avsnittet är intressant, vet inte vilket det är ännu... har börjat redan... Men blir nog att lägga sig innan 22, måste bli duktigtare på att sova!!
Trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar