onsdag, februari 11, 2009

Dagen

Slutade 14 åkte till banken och satte in pengar, vidare till apoteket hämta ut paket samt posten samma där... var inne på ica maxi och handlade, han med Bokia också. Hemma 15:10 bokade tvätttid, börja tvätta, somna på sängen en halvtimme ville sova mer. Men var tvungen att gå upp. Tänket plocka har grejer överallt igen, och så måste jag städa golven sen mor och far har haft sina hundar här. Blir hundhår på allt.
Får besök imorgon vid tio... så vill jag ha det lite renare på golven då, så lilla Stina kan leka där :D
Hade behövt åka och köpa presenten till chefen idag med, men orka inte.
Är helt urpumpad, helt slut! Skulle sova ett dygn. Nu är jag splittrad... ska jag göra ordning det som jag vill ha klart innan besöket nu eller ska jag sova, och hoppas jag kan gå upp skapligt och lyckas hinna allt då?!
Men om jag känner mig rätt så klarar jag inte av att gå upp så tidigt imorgon, har längtat efters sovmorgonen efter att ha gått fem varje dag.
Så ska försöka börja med det jag ska göra och se hur långt jag kommer... så får jag belöna mig med att sova gott i min nybäddade säng sen... och sova ut, gå upp njuta av lungnet, duscha och äta frukost. Låter som bästa planen. Ska se hur den funkar :D
Lika bra jag försvinner lite från datorn och bloggen då, annars fastnar man.
Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar