måndag, februari 23, 2009

Måndags eftermiddagen och kvällen!

Den ägnade jag åt att efter jobbet åka till syster, fikade och busa med barnen.
Syster köpte min nya jacka med som jag köpte förstor, man handla lite för mycket kläder förtidigt efter operationen. Den passa syster mycket bättre, blev så fin!
Så fick jag pengar att kunna tanka bilen med, är snålt med pengar nu. Men men, blir bättre med tiden.
Sen åkte jag hemmåt, tog med receptet och knalla upp till torget för att beställa det som finns på hjälpmedelskortet. Vidare till posten för lite inhandling av frimärken, alltid bra att ha ligga i plånboken.
Gick till Millan och Martin, fika och snacka strunt. Henrik kom även dit och vi gick ner och kika på hans nya bil, en BMW -01 måste fråga närmare vad det var för serie. Är så dålig på BMW serierna. Men om jag minns rätt så var det nån 300 serie?! (Henrik vännen, om du läser detta... vad var det?)
Grymt snygg iaf, riktigt nice! Fick mig min första åktur =) Blev hem skjutsad.
Sen gick jag in på lilla butiken här och köpte bröd, insåg att det var slut. Hem och sen har jag ätit kvällsmat, grejat med lite... men inte hunnit med nått känns det som.
Fick ett super gulligt mail från Elisabeth, värmde verkligen! Även hon jobbar på convatec, som Camilla.
Fick även mail av Sakkier, som även skaffat blogg. Hur kul som hälst, klicka på hans namn och kika in hos honom! Synd bara att det inte gick att kommentera. Men men, snart är det nog fixat med :D
Ja sen då, jo har smsat och pratat med lite vänner... Ringde bland annat min vän Karin, som är i sthlm på jobb några dagar. Hon har bokat bord på en fin resturant i sthlm där hon ska äta gott med vännerna imorgon. Synd man inte kunde vara med, men man kan inte vara över allt. Hur mycket man än vill!
Ringt och grattat Emmelie med, som fyllde idag. Ska bjuda henne och familjen på mat nån dag, så nu gäller det bara att komma på en dag som passar oss alla :)
Mamma ringde förut med, vi prata lite. Dom kommer nog över på fika imorogn om inte jag går till dom.
Nu borde jag sova, men har abstinens efter att kika vad alla har bloggat om sen jag läste sist. Borde lära mig att lägga mig, för blogginläggen finns ju kvar. Men men ska försöka ligga till sängs innan 22 iaf :D
Det var min kväll det... jag uppdaterar imorgon igen!
God natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar