fredag, februari 27, 2009

Nöjd med min arbetsdag

Min arbetsdag har varit helt underbar! Ja ni hör rätt FANTASTISK!
Det har hänt saker om vart annat, och det har lappats över varandra. Som det ska vara...
Och har kännt mig behövd idag, är så härligt.
Har tagit den andra prommenaden till grinden och låst för ett tag sen... och när jag kom tillbaka var det en chaufför som stod och vänta, hjälpte honom och sen fortsatte jag med prislapparna. Nu är prislapps skrivandet slut för idag, blir fler framöver.
Blir snyggt när allt är klart, K plastar in dom också så dom håller sig fräscha.
Blev bjuden på after eight till kaffet, S hade haft med sig när hon var här och hälsa på i veckan.
Så blev lite gott till kaffet iaf, mumms.
Känner mig riktigt pruduktiv!
Är piggare med, man blir ju inte så seg slö när man har att göra. Men spelar nog stor roll att jag har sovit mer än 3-5 timmar/natt nu iveckan.
Nu ska jag se om jag får lite övrigt gjort... Man har alltid lite att stå i.
Som sagt, idag känner jag att jag är riktigt nöjd med arbetet.
Har 70 minuter kvar nu, sen blir det bibloteket.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det skönt när man har en riktigt klockren arbetsdag!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hellie: Mm är toppen. Men dagen visade sig ha mer arbetstimmar en jag först trodde =)
    Kram

    SvaraRadera