onsdag, februari 25, 2009

Eftermiddagen och kvällen för mig

Gick bra på kontoret, vi hitta lite möbler vi ska köra till vårat kontor och även ett dokumet skåp som jag kan ha mina saker i.
Sagga lite skit med personalplanerarna och lite andra chefer, men var även in till centralen och sa hej. Lika bra att passa på när man är där uppe, inte allt för ofta. Blev tyvärr inget besök till fika rummet, annars brukar man träffa lite kända ansikten där.
Åkte till vårt säte igen, jag blev avlämnad vid verkstaden där jag hämtade ut vår nya bil som fått nått mer monterat.
Efter jag lämna den blev det hem gång för mig, åkte hem snabbt. Gick förbi tvättstugan och kom på att jag hade tvätt tid idag, gick in och avboka den tog en söndag istället.
Byte om och ringde lite innan jag skulle lag mat, skulle ju iväg och sticka. Men avbokade det idag. Kände det bara vart stressigt, saker på saker hände. Har även stora dusch och påsbytar dagen idag, låter kanske sjukt. Jag har inga dagar inpanerat för det. Men ni vet hur det är tillslut måste det göras.
Nu har jag alldeles nyss ätit, blev nån ihopgäggad röra med bacon och så pasta till, gick ner.
Som man säger: Man äter för att tillsätta kroppen näring.
Nu är nu och jag fryser lite, tycker min lgh är kall. Tar jag på nått så är det kallt med, men enligt snubben som var här igår så borde det vara lagom. Tur det är vår snart, så värmen kommer.
Har äger ju fortfarande min gammla gasolkamin som jag hade i första huset jag hyrde, ta den hit. Haha, det skulle se ut det... Ne då blir det bök och den är inge snygg. Vore annat om man hade en sån snygg som är mer som en inredning och värmer som plus :)
Ne just ja jag är ju pank, så får sluta drömma nu. Eller drömma kan man ju göra, men man tänker ju bara på det som inte går, så länger ner.
Ska iaf in i duschen och sen blir det slapp framför tven. Har inte haft på tven och kollat på ett helt program sen förra onsdagen. Men ikväll är det Grey´s anatomy igen, så det ska jag se!
Ska försöka hitta nått gott att äta till tven med.
Kanske hinna sitta lite på min pilates boll så jag får igång bukmusklerna, sticka lite här hemma i min ensamhet. Har ju nämligen inte stickat någon gång sen sist jag hade stick kväll här hemma hos mig.
Borde diska och annat med, men ikväll känner jag att jag behöver säppa allt och bara vara.
Ska nog dra för gardinerna och njuta med lite ljus, mina goda doft ljus från PartyLite.
Sängen ska det bli direkt när Grey´s slutar! Har jag bestämt idag :)
Trevlig kväll på er!

2 kommentarer:

  1. Ja, vi syftade såklart på avföringen inte själva stomipåsen, formulerade mig lite slarvigt i inlägget. :) Personligen tycker jag nog dock att vanligt bajs luktar värst.
    Hoppas du får en bra kväll! (Sitter också och väntar på Greys nu. :) )

    SvaraRadera
  2. Alexandra: Ibland går det fort när man skriver :D Kvällen är bra så här långt. Nu är det Greys som gäller, sen ska jag ta en tidig kväll. Natti natt!

    SvaraRadera