fredag, februari 13, 2009

Seg seg seg

Mm, seg är vad jag är nu... Solen skiner på mig det är iofs härligt!
Känner av ryggen, men men försöker att inte tänka på den (är svårt) Men jag är ju bara 25 år och vill inte ha kass rygg... har så mycket annt som är kasst, men ryggen går ju inte att plocka bort. Nej skämt och sido, det är ju sällan en sak kommer ensam. Man får väl räkna med lite biverkingar ibland. Uj så negativ jag låter nu, inte bra...
Ska sluta om en timme... är skönt!
Ska förbi hämta upp syster, hem till mig byta om. Ner till mitt stora förråd bära ner några kartonger, åka vidare in till IKEA och så ska hon schoppa lite. Sen till henne lämna allt, sen ska jag hem. Då kommer bror och hans polare, lira lite tvspel. Som jag redan skrivit.
Är såå törstig nu... men vattnet här smakar SKUNK!
Hum dumt av mig att glömma min vätskor jag brukar ha med mig.
Blir att dricka så fort jag kommer hem och ta med vattenflaska, så jag får upp vätskebalansen igen.
Hur har ni alla det?

Har ni för planer till imorgon?
Är så nyfiken =)

Alla ska kanske turteduva?

2 kommentarer:

  1. Jag ska turteduva, med min Elsa! ;) vad ska du själv hitta på? trevlig kväll! kramar

    SvaraRadera
  2. Elsa: Åh så trevligt ni kommer på :P Hälsa från mig!
    Hoppas går kvällen var bra och att denna kväll blir ännu bättre.
    Positiva kramar från mig!
    Kram

    SvaraRadera